Sunday, March 14, 2010

=TEMPAT BARU=

9 Februari 2010

aku berangkat ke maran, pahang..tempat baru aku..opis baru aku..aku lah insan terpilih yg akan bertugas di daerah maran...hohohho..g 2 kete, aku 1 kete, mama 1 kete.. em..nk kate byk barang xjugak, tp penuh gak la 22 kete...hohohh..yg paling penting kucing ku xleh tinggal..heee.. em.. aku telah wat janji dgn owner umah en isyak... ktrg smpi da ptg.. smpai je kat umah tu aku cm shock cket r..pesal umah ni xdok pagar..huhhu..pahtu xpela..xde pilihan terpkse la terima...huhuh.. aku kena bayar rm 500 sbg deposit(giler mahal) n sewa rm 300..huhu... bankrap la aku mcm ni...hurm.. em..xpela.. janji ade tmpt tinggal..mule2 ni kena la susah2 dulu..wu6... tp umah ni byk gak mende rosak..aku da suh owner tu baiki ape yg rosak...umah corner lot ni... alhamdulillah..ade tmpt berteduh...

No comments:

Post a Comment