Saturday, March 6, 2010

=RAKAN-RAKAN SEPERMAINAN =

RIENA, NISA, IENA,,C-KIN N AZAH……….xde pape yg aku dpt katekan kepada korg sume..terima kasih atas segalanya…korg mmg daboom r..dari hingusan lg kite kenal(hahah) pai tua ni hah…thanks kat korg byk tlg aku, jadi kwn aku, sharing is caring ngan aku..n sume2 la..wlpon kite jarang jumpe korg sume tetap dihati..aku doakan korg semua gembira n berjaya dalam hidup…aku pon xtaw la biler kale kite nk melepak same2 lg..tp aku taw korg ni suke berjalan…jenguk2 le aku yg jauh ni..hohohoh… aku nk cadangkan nnt korg da keje kite g beli beskal, pahtu kite konvoi naek beskal cm dulu2..hahah..nk x?? mentang2 sume da ade kete xigt da kat beskal ek…hehehe… em…harap korg sume xlupe kat aku ek.. termasuk kucing aku…hahaha..so..last but not least, thanks once again krn member support kpd aku, medoakan aku..dan segalanyer la…. Luv u all…muah!! 

-riena azneira-

-siti anisa-

-sarina-

-nurul assyqeen-

-azzah-

cayang kowang sume..... :)

Ijan..n…xlupe jugak kepada sorg lg member zaman2 aku skola..cik arifah afzan @ ijan..budak kecik ni muda setaun dari aku tp kami same kelas..budak pandai la kate kan..skang belajar kat german…mase aku dpt keje kat risda aku berusaha nk bgtaw kat makcik ni..SBB…mase aku g interview risda bulan puasa tahun lepas dier la yg teman aku g interview…kesian die terpakse tunggu dalam kepanasan..hohoh.. thanks beb krn mendoakan aku dpt keje ni..ko jgn lupe balik raya tahun ni taw..kang da syok duk jemran xmaw balik plak…hohohoh…hope ko juge Berjaya satu hari nnt k..thanks my fren.. 

-arifah afzan-

maceh cik ijan atas pemberian jam tangan yang chantek tu.. :)

Nana..nana kawn skola mase kat teknik..makcik ni kuat membebel..hahaha..tp aku syg gak kat dier sbb die pon antara kwn2 aku yg memahami aku, sharing is caring ngan aku..skang belajar kat unisel..ucapan utk cik nana,..cepat2 kawen..hahaha..pas grad terus kawen ok…penat da si ijal tu tunggu..huahuahua… thanks a lot coz da byk membantu, menjaga diri ini mase sakit satu ketika dulu..sy sgt terhutang budi kpd anda..hanya ALLAH sahaje yg dpt membalas segala jase baek anda..sy doakan anda sentiasa dirahmati dan diberkati..tp sori la my fren, waktu anda sedang berduka, sy tdk dpt berada disisi anda..apepon kuatkan semangat anda…sahabatmu ini sentiasa mendoakan yg terbaek utk dirimu… 

-mardiana-

jgn cedey2 m stress ye cik nana..senyum salu.. :)

Last but not least..thank you very much kepada semua kawan2, teman2, rakan2, kakak2, abg2..musuh2(kalo ade)n semua la yang mengenali diri ini, xkenal muke kenal name pon same gak..hohohh.., (dari skola rendah, menengah, universiti n kejer) yg telah byk memberi sokongan dan semangat…nk senaraikan nama semua ramai sgt..maap yek..tp walaubagaimanapun kalian semua tetap dihati..dikesempatan ini walapon bukan time raye, nk minta maaf pade semua..andai sy yang bernama EMELIA EZMARIDA MOHD MANSOR ini telah melakukan kesilapan yg menyakitkan hati atau menyinggung perasaan..TERIMA KASIH SEMUA…CAYANG SEMUA…MUAHHH!!! 

- i love my frens-

2 comments: