Sunday, March 14, 2010

=CIAN BOS=

em...smlm bos baru aku selamat smpai ke maran..cik fatin diana.. aku tunggu bos dari kol 6.. bos gerak dari kl dalam 3 lebey r skali ngan familynyer termasuk lori yg bwk barang2nyer.... bos smpai maran dalam kol 6.45... bos da smpai, barang xsmpai2... bos pon kol driver lori tu..then....

rupe2nyer lori suda rosak kat highway kat tepi jalan chenor.. alamak...kesian giler bos aku.. da la baru smpai, penat xilang, mkn pon blum dtg mslh baru plak... mujur aku da minta 3,4 org staf standy kat opis nk tlg bos angkat barang..n mujur jugak ade lori risda yg angkat baja.. terpkase la gune lori tu g amik barang2 kat lori yg rosak..

sampai kat highway pon da kol 8...da gelap..agak bahaya duk tepi highway mcm tu kn...em... jadi kami pon gotong royong la pindah kan barang2 bos dari lori rosak ke lori risda... plak tu tunggu lori penunda xsmpai2.. dgn jaya nyer pemandu risda carik tali, ikat antara lori, tarik je lori rosak tu gune lori risda... jalan la slow pai ke maran.. 45 min jugak la nk smpi.. kami benti kat tol maran da baru lori penunda dtg..

bos pon da pucat muke, lapo stress..cian aku nengok..sabar la ek bos..tu kire pengalaman pertama kat maran..huhuh..then kami staf bwk bos n family g makan kat gerai kat masjid.. mama pon ade same jugak... da mkn2 baru balik semula ke quartes.. baru la aku dpt pindah kn brg2..mase tu pon da kol 11 lebey(mlm)..

kol 12 jugak la baru setel sume..em..kesian kat bos...die dtg cni aku plak kena g kursus 2 minggu.. terpkse la bos duk sorg..nk wat cm ne bos...hohoh...so balik umah setel barang2 sendiri plak yg nk bwk g kursus...

so, kepada diri aku sendiri selamat berkursus....hohohoh...juge kepada kwn2 yg terlibat... n muge2 kite lulus exam...hohoh... adios...



No comments:

Post a Comment