Sunday, March 14, 2010

=10 FEBRUARI 2010=

tarikh ini merupakan tarikh yang akan aku ingati smpai biler2.. hari ni lah aku mule melapor diri opis baru aku..Pejabat Risda Daerah Maran, Pahang... hurm...kol 7.40 pg aku da tercongok kat parking...nebes giler...hohoh..ni baru rase realiti koje...hhohoh... biler aku kuar dari kete ade sorg staf tego aku...rupenyer tu pemandu yg septutnyer amik aku mase kat BTN en Zakry... dier la yg bawk aku masuk ke opis... hurm.. so, aku lapor diri pade CC..sbb bos xde..bos aku g kursus.. bos aku perempuan..Puan Ismahani Salwa namenyer...kat cni ade 3 orang penolong pegawai pertanian@RO termasuk aku 4 la.. staf sume skali ade 62 org..ramai jugak.. so aku pon diperkenalkn dgn staf2 semua..dorg sume da taw kehadiran aku..siap taw lagi aku asal mane sume..hohho....

em..1st day ni xde wat pape sgt..aku xde bilik lagi(sedey tol)...tp xpela...janji ade tmpt duduk.. wat mase ni aku duduk dibahagian tanam semula dan bekalan...n ade kemungkinan akan diserap kan ke unit ni jugak.. aku apply cuti khamis jumaat sbb nk setel byk hal n nk balik kg...

so berlalu la hari pertama kerja..harapnyer aku dpt bekerja dgn baek n staf sume pon ok2 la.....

No comments:

Post a Comment