Tuesday, August 4, 2009

= sT@f- St@F CeMeRl@ng, GeMiL@nG d@n TeRbIL@Ng =

Berikut merupakan gambar-gambar yang boleh dijadikan panduan di alam pekerjaan...
TETAPI.... yang baek dijadikan sempadan yang buruk jadikan tauladan ye rakan-rakan..


* sila pastikan selipar dan kasut disusun sebelum masuk opis (X)


* Sila pastikan bantal dan selimut disusun dengan betul untuk menyenangkan pemandangan di dalam opis (X)


* Gunakan pensil yang telah diasah dengan pengorek pensil ( √)


* Pastikan meja bekerja berada dalam keadaan tersusun (walaupun staf-staf dlm keadaan serabut...hoho) (X)

Disini juga ingin dinyatakan beberapa tips untk jadi pekerja cemerlang .....


* membawa bekalan air masak yang mencukupi


* sentiasa membawa tuala mandi ke mana sahaja


* memastikan bekalan makanan kudapan mencukupi


* melakukan senaman mata sebelum memulakan tugas



* dan yang terakhir...senyum sokmo =)


* eh ade lagi..yang last skali..sayangi la haiwan-haiwan dimuka bumi ini...



sekian..terima kasih.. =)

3 comments:

  1. bila aku nengok gbar2 ko ni rasa mcm ko dh tua melampau dari aku! sebabnya aku masih lagi main2 kat uni ni. bila la nak keje weiii!

    ReplyDelete
  2. haha...tua melampau..xtahan...aku plak..xtahan tgk korg ni maen2 lagi taw..huhuhu..sebab aku da xle nk maen2 da...waa!!!!

    ReplyDelete
  3. hurm.padanla mampat2 je bdn sume bekalan kudapan dia je dah lebeh dr cukup!ish2.

    ReplyDelete