Monday, August 3, 2009

= BoRiNg = BoSaN = BLA..BLA..BLA.. =

Pada waktu dan tika ini..aku sangat2 la boring..aku xtaw nk wat ape...jadi dari aku xtaw nk wat ape...mengomel la kat blog ni..kalo ade yg sudi bace terima kasih..kalo xde xpela..aku sendiri bace balik..huhuh..

Sebenarnye keje banyak..tp aku xtaw ngape...xde semangat la nk buat...xde perasaan..kadang2 rase wat keje mcm x ikhlas...ish ish ish...sangat xbaek..huhu..jgn contohi sikap buruk aku ni...

Aku xtaw nk mulakan keje dari mane..semua serba xkena..3000 ribu data nk kena edit... itu baru 3000 yang da ade rekod..yang xde rekod satu hal plak.. gamba lagi...PENING!!!!

Tadi tengah hari kuar ngan akk2 GSM (tempat keje lame aku)..lame x lepak ngan dorg...hilang tensen cket.. aku rindu zaman aku keje kat GSM... 6 bulan tu mcm2 aku bljr...waa!waa!...

Hm..xtaw da nk ckp ape..ni den maleh ni..td berkobar2 nk bercerita..hahah..skang xtaw plak..xpela....

To Be Continued ---- >

No comments:

Post a Comment