Saturday, February 27, 2010

=memori 2009-kenangan bersama mereka-1-=

em...memori 2009..nk dedicate ucapan tok kawan2 kat blog ni..hohoh...just for information..aku skang keje kat maran, pahang...jadi mengambil kesempatan ni..saje la sebagai tanda ingatan tuk kawan..nk mengimbas kenangan dolu2...



---> bahagian sumber agribio, pusat pengurusan penyelidikan..


aku memulakan tugas ku disini pada 26 Mac 2009...sebagai penolong pegawai sains (kontrak).. memegang jawatan ini nmpk cam best tp sebenarnye banyk cabaran..sepanjang aku keje la memang byk betol menguji kesabaran aku...tp apepon..disni penah jadi tempat aku carik rezeki.. disini juga tmpt terakhir aku keje b4 masuk risda...disini juge aku blajr ragam manusia yg pelbagai...byk kali aku alami tekanan sampai satu tahap aku give up n xmampu da nk g keje...tp berkat kesabaran dan paling utama sokongan kawan2 kat opis..same2 kami harungi keperitan semasa bertugas...dengan bilangan staf yang xramai...tp ape pon credit to all my opismate...kak ayu, kak dayah n kak farah..xlupe jugak zam, abu n abg zul...n thanks to my boss prof. madya dr said saad n pn azimah krn beri peluang kerja kat agribio....



organisasi agrbio......

kak ayu...thanks ya!!

kak farah..senyum salu ok!!

kak dayah... chayok!!

hari terakhir di agribio...sori kwn2 xdpt nk tlg untk kursus..hohoh..

kenangan dari agribio...hohoh..beg ni berjasa byk da ni..


selama aku keje jage unit herbarium, byk da aku belajar...cume ralat cket sbb aku xdpt sempunakn tugas2 aku sebaiknye...xdpt siapkan data, arms dan sebagainyer...maaf terpkse susahkn kwn2...sekali lagi terima kasih pade semua staf agribio yang selama ini byk membantu...maaf dari hujung rambut pai hujung kaki atas segala kekhilafan diri..keep in touch..luv ya!!!






No comments:

Post a Comment